ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

(+30) 213 00 02 250
info@trip4u.gr
Πατησίων 162, 11257, Αθήνα

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
ΒΟΗΘΕΙΑ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Δες πως να κάνεις κράτηση!

1. Πώς πραγματοποιώ μία κράτηση;

Η διαδικασία της κράτησης είναι απλή. Συμπληρώνετε την φόρμα σε κάθε δραστηριότητα και πατάτε ΥΠΟΒΟΛΗ. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι έχετε πληκτρολογήσει σωστά το email σας. Μέσα σε διάστημα 2 εργάσιμων ημερών θα έχετε λάβει στο email σας μήνυμα σχετικά με την κράτηση καθώς και τον τρόπο πληρωμής.

2. Πώς γίνεται η πληρωμή;

Μόλις λάβετε απάντηση στο email σας σχετικά με τις κρατήσεις που έχετε πραγματοποιήσει και σε συνεννόηση με τον αρμόδιο σύμβουλο, θα πρέπει να γίνει κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς που θα σας στείλουμε είτε από τα γραφεία μας είτε μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας. Η κατάθεση θα γίνει με αιτιολογία ''ΘΕΑΜΑΤΑ'' και το ονοματεπώνυμό σας. 

3. Δεν μπορώ να αποφασίσω ποιες δραστηριότητες να επιλέξω! 

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να καλέσετε στο τηλέφωνο επικοινωνίας και να συνδεθείτε με τον κατάλληλο σύμβουλο ώστε να σας δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις δραστηριότητες και να σας προτείνει τα καλύτερα! Κριτήρια όπως το προσωπικό σας πρόγραμμα, οι ημέρες ταξιδιού, το καλύτερο και πιο συμφέρον πακέτο δραστηριοτήτων αλλά και οι κριτικές των υπολοίπων λαμβάνονται σοβαρά υπόψη ώστε να δημιουργήσετε μαζί το καλύτερο δυνατόν πλάνο ταξιδιού. 

4. Θα ήθελα να ακυρώσω την κράτησή μου, τι πρέπει να κάνω;

Όσο δεν έχετε καταθέσει τα χρήματα, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ακυρώσετε την κράτησή σας. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή και επιθυμείτε ακύρωση, θα πρέπει να ελέγξετε τους όρους σε κάθε δραστηριότητα και να μας καλέσετε στο τηλέφωνο επικοινωνίας. Εφόσον δύναται η πραγματοποίηση της ακύρωσης, θα επιστρέψουμε το ανάλογο ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας αναφέρετε, μέσα σε διάστημα 20 εργάσιμων ημερών.

5. Η κράτησή μου δεν πραγματοποιήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών/ χωρίς τη δική μου ευθύνη. Τι κάνω;

Επικοινωνείτε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να μεταφέρουμε την ημερομηνία της δραστηριότητας εφόσον αυτό είναι εφικτό. Σε άλλη περίπτωση, θα σας επιστραφεί το ποσό που έχετε καταθέσει για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα μέσα σε διάστημα 20 εργάσιμων ημερών.

6. Στις παραστάσεις του Broadway, θα κάθεται όλη η παρέα μου μαζί; 

Όλες οι θέσεις που κλείνονται κάτω από μία κράτηση, τοποθετούνται μαζί. Εάν γίνουν διαφορετικές κρατήσεις (σε περίπτωση που εσείς κλείσετε άμεσα και η παρέα σας το αποφασίσει αργότερα) δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι οι θέσεις σας θα είναι μαζί, λόγω της δυναμικής πολιτικής καθισμάτων του Broadway. 

7. Μπορώ να αναβαθμίσω το εισιτήριό μου στο Broadway; 

Επειδή αγοράζουμε τα εισιτήρια σας από ειδικό προμηθευτή, δεν μπορούμε να αλλάξουμε την παραγγελία σας με κανέναν τρόπο. Αυτό περιλαμβάνει αλλαγή θέσης, ακύρωση και επιστροφή χρημάτων, αλλαγή παράστασης, αλλαγή ημερομηνίας / ώρας και αλλαγή αριθμού εισιτηρίων. 

8. Δεν έχω λάβει κάποια απάντηση στο email μου σχετικά με κράτηση που πραγματοποίησα. Τι να κάνω;

Εάν μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες δεν έχετε λάβει κάποιο σχετικό email με την κράτησή σας, μπορείτε να μας καλέσετε στο 213 0002250 και να σας συνδέσουμε με τον αρμόδιο υπάλληλο. Παρακαλώ να πραγματοποιείτε τις κρατήσεις σας τουλάχιστον 3 εργάσιμες μέρες πριν την ημερομηνία της δραστηριότητας που θα επιλέξετε!

9. Υπάρχουν μειωμένα - παιδικά εισιτήρια;

Οι δραστηριότητες που έχουν μειωμένο εισιτήριο - παιδικό, αναγράφεται ξεχωριστά στη σελίδα, στο τμήμα των πληροφοριών (τιμή) μέχρι ποια ηλικία αναφέρεται. Γι' αυτό το λόγο θα πρέπει να αναφέρετε και τις ηλικίες όλων των ταξιδιωτών ώστε να διαμορφώσουμε ανάλογα την τιμή. 

10. Πως θα λάβω το εισιτήριό μου;

Τα εισιτήριά σας, τα λαμβάνετε στο προσωπικό σας email μόλις επιβεβαιωθεί η κράτηση. Συνήθως η διαδικασία διαρκεί 3 εργάσιμες μέρες. Μπορείτε εναλλακτικά να τα παραλάβετε δια ζώσης από το γραφείο μας.

11. Τι ισχύει αν χάσω το εισιτήριό μου;

Ανα πάσα στιγμή μπορείτε να ανατρέχετε στο προσωπικό σας email και να επιδεικνύετε το εισιτήριό σας. Αν δεν έχετε πρόσβαση σε αυτό, και έχετε επιλέξει να παραλάβετε τα εισιτήρια από το γραφείο, τότε συνιστούμε να τα να φυλάσσετε με ιδιαίτερη προσοχή! Το γραφείο δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειάς τους!